Aika kuluu-aika kuluu..mitähän tässä oikeen ehtis tekeen kun ei ehdi mitään.

            

Meidän punainen harvakarvainen tollurainen oli kuin ihmisen mieli vähän aikaa tuon autoilun suhteen, ei mitään ongelmia.

No toissapäivänä lähdettiin Annen luona käymään ja Siru,Nasu ja Manu odottivat jo kauniisti autossa...eikös tää hemmetin paksukaalipää päättänyt pukittaa juuri siinä vaiheessa kun piti hypätä autoon. Se kiskas itsensä melkein irti hihnasta ja sain otteen niskanahasta ja otin kunnon niska-perseotteen ja huitasin erittäin hölmistyneen tollerin autoon. Mittu oli suorastaan järkyttynyt, se ei ole tottunut kun tähän "positiivisesti palkittuun" kasvatukseen eikä suinkaan otteeseen jossa punainen karvapallo lentää autoon niin että ne viimeisetkin karvat pöllyää. Se tujotti mua ihan hölmistyneen näköisenä ja heti kun lähdettiin pihasta niin se rojahti maate auton perään ja huokaisi syvään. Perillä se hyppäs iloisesti autosta pois ja riehui muun lauman kanssa kuten ennenkin.

                        

(Manu) Mitäs siinä mua roikotat?

                         

(Minttu) Sun paksu pää mahtuu mun kitaani!!!! (Manu) Älä ollenkaan isottele, mulla on vahvemmat leuat kun sulla...

                           

(Mauri-Antero) Olen erittäin huolestunut sian kohtalosta, näyttää siltä että sen päivät ovat luetut Sirun käsittelyssä:(  (Siru) Siat on tehty murhattaviksi!

                             

Joko saa vetää?

                                

(Viljo) APUA mä taisin saada leukalukon!!!! Äkkiä eläinlääkäriin !!!! (mamma) Jos et nyt sentään liiottelis.....

                                 

(Toivo) Mä vedän tälleen kauniisti...

 

Markku, Anne ja Timo rakensivat komeroa yläkertaan ja mä tein alakerrassa koirien kanssa työväelle pizzaa. Nasu oli ihan töpinöissään ja ihmettelin että onpas se nyt innokas...sitten lattialta löytyi veripisara ja todettiin että Metkusta on tullut iso tyttö ja juoksu oli alkanut. Muuta koirat ei olleet vielä kiinostuneita Metkusta mutta Nasu joka on todellinen MIÄS haistaa juoksun vaikka 10 kilsan päästä. Nasu oli kun takiainen kiinni Metkun takapäässä ja keikisteli sille ja Metku oli lähinnä ihmeissään että mitä hemmettiä toi kääpiö oikeen meinaa. Lopulta se antoi pikku iilimadolleen kyytiä ja nasu oli hyvin loukkaantuneen näköinen, mutta unohti sen hyvin pian ja kulki taas perässä kun perskärpänen...Metku - parka se lopulta kyllästyi hätistelemään innokasta perskärpästään pois kimpustaan ja sopu säilyi koko vierailun ajan.

                                    

Kummallista.....Metkun persuksissa on silmät ja korvat???????????

                                      

(Nasu) Tää Metku on niin ihana.....

                                         

(Nasu) Oi sentään...ihanat tuoksut.....

                                           

(Metku) PAINU NYT HEMMETIN SUOLLE SIELTÄ KYHNÄÄMÄSTÄ!!!!!!!!

                                              

(Nasu) VOIH...kai mä saan edes vähän nojailla?  (Metku) HUOKAUS...mä keskityn nyt lelun rikkomiseen..ole missä lystäät...

 

 

Kun lähdettiin kotiinpäin niin Minttu aikoi taas laittaa hanttiin autoon hyppäämisessä ja sitten se vilkas mua ja ennenkuin ehdin ottaa uutta niska-perseotetta niin tolleroinen loikkas kiireesti autoon....Ehkä tuo on paras keino, tuntuu että Mintulla on nyt aika että se yrittää etsiä rajojaan, olen huomannut sen muissakin asioissa. Anne aina sanoo että se ei pidä meitä MINÄÄN! Kyllä mä mielestäni olen kurin pitänyt molemmille koirille mutta Minttu on nyt vaan päättänyt kokeilla kuinka pitkälle mun hermoni venyy...ja ne on venyneet kyllä aika pirun pitkälle...

Nassukka ja Manuska on olleet hoidossa ja mä olen kulkenut lenkillä omituisen lauman kanssa. Nasu ja Manu on hihnassa ja Siru ja Minttu vapaana. En luota niin paljon noihin pikku-koiriin että uskaltaisin pitää niitä vapaana. Koska niillä on nyt tavallaan kolme "kotia" ihan lähekkäin niin jos Nasu saa päähänsä taas karata niin minne se menee? Joten paree pitää ne ainakin kesään asti tiukasti hihnassa.

                              

(Siru) Miks noi ipanat on hihnassa?

                                  

(Manu) ÖRHMMM...mamma ei luota meihin....

                                     

(Siru) No en mäkään kyllä luottas tollasiin rottiin....

                                        

(Minttu) MITÄ...en oikeen kuullut..sano uudestaan..

                                           

(Siru) Tää porukka on umpihullua....

                                             

(Nasu) nami--lumi maistuu hyvältä:)

                                               

(Minttu) LUMI ON KIVAA!!!!!!!

 

 

Mä seikkailin lauman kanssa metsässä kun oli +2 astetta lämmintä ja puista tippui koko ajan lumipaakkuja ja vettä niskaan. Joka ikinen koira katsoi moittivasti mua aina kun sai päähänsä lumipaakun...ne luuli että heitin niitä lumipallolla...me ollaan niin paljon leikitty lumisotaa noiden kansa että ne luulee joka paakkua mun heittämäkseni.

Tänään mulla on hoidossa Metku, Viljo ja Toivo. Nyt näyttää Metku kiinnostavan jo Viljoa ja Toippariakin....Anne on vielä kusessa niiden kanssa...HEH..... Olen tehnyt ihan hullun lailla töitä ja pahin on vielä edessä. Firmasta on tulossa hommia ja yhdistyksen maksulaput pitää kohta lähettä ym. ym...sain sentään jäsenrekisterini laitettua ajan tasalle ja viime vuoden täysin sekaiset jäsenasiat sain kovan työn jälkeen kaikki tehtyä ihan kohdalleen. Nyt ei pitäis olla mitään ongelmaa missään. 

Sitten tein ihan kamalan asian ja liityin Facebookiin   - Mä olen aina sanonut että sinne mua ei saa pienet hevosetkaan, mutta mikä liene hulluudenpuuska sai mut rekisteröitymään sinne...tuskinpa siellä paljon pyörin mutta kunhan nyt sitten olen siellä. Miniä on usein ihmetellyt kun en ole Facebookissa ja houkutellut mukaan, oikeastaan se takia sitten sinne liityinkin. Mulla on jo peräti kaks facebookystävääkin - Timo ja Anne ja ehkä miniänikin huomaa jossain vaiheessa että olen kutsunut hänet ystäväksi...

Ihan hullua hommaa...mä luulen kyllä että tykkään enemmän tästä blogikirjoittelusta. Hmm...kuvaani en vielä ole uskaltautunut naamakirjaan laittaa..katotaan nyt laitanko jonkun ihan kamalan kuvan...vaikka isovarpaastani...

                            

No joo..........